Selasa, 12 Julai 2011

Cara Pikat Hati Perempuan

Terdapat beberapa cara untuk memikat wanita, ia bergantung pada cara masing-masing. Ada cara ‘Gentlemen’ dan cara paling tidak berkesan ialah cara tidak ‘Gentlemen’ langsung. Jika anda tengah lepak di tepi tembok atau di kedai kopi sambil “pheeweet” sana sini,” Hai! Kak Long nak pergi mana tu”, lebih baik berdiam diri sahaja. Memang ia akan membuatkan orang dipersekitaran anda meluat dengan anda. Ia sebenarnya tidak menggambarkan ke maskulinan seorang lelaki, percaya lah nasihat.
Hari ini kami akan memberi tips ‘pintas’berkesan bagaimana anda boleh memikat wanita dan pada masa yang sama tidak membuang masa anda memikat wanita yang tidak berminat dengan anda.
Sekiranya pada suatu hari anda berjalan dan terserempak dengan wanita yang boleh dikatakan ‘hot’dan anda fikir tidak mungkin anda akan dapat dia, sebenarnya sangkaan anda itu mungkin meleset. Kerana anda kena pegang satu prinsip, belum cuba belum tahu.
Tips 1
Tindakan pertamanya ialah anda mesti perhatikan dahulu pergerakan sidia, tingkah lakunya. Pandang wajahnya dengan penuh tekun serta minat yang mendalam. Sudah tentu sidia akan perasan yang anda sedang memerhatikannya. Sidia akan berpaling pada anda dan anda mesti tetapkan pandangan anda pada matanya sambil senyuman dan ‘wink’ (naikkan kening anda). Sidia akan tersenyum. Tindakan serta merta anda ialah menyapa padanya dengan menyebut ‘hai’. Sidia akan membalas samada hanya dengan senyumannya lagi atau membalas sapaan anda tadi.
Anda tidak perlu mengambil berat sangat samada sidia minat atau tidak, kerana isyarat yang anda tunjukkan tadi sudah memberitahu bahawa anda ingin berkenalan dengannya.
Jika sidia berminat, dalam perjalanan dia hendak meninggalkan anda, sidia akan menunjukkan reaksi yang dia berminat dengan anda. Sebagai contoh: sidia akan berpaling sekali lagi, menggelengkan kepala sambil tersenyum, atau isyarat menunjukkan yang anda bertuah ialah sidia seolah-olah melambat-lambatkan pergerakannya untuk meninggalkan anda.
Tips 2
Jika sidia ada respon terhadap anda, wajib anda mintak nombor ‘handphone’nya. Kebarangkalian yang tinggi anda akan menyesal dan tidak habis-habis memikirkan tindakan tidak mengambil nombornya atau anda berkata dalam hati “bodohnya aku tak ambil nombor dia tadi.. aduhh”. 90% anda tidak akan dapat berjumpa dia lagi.
Tips 3
Jika sidia tidak berpaling pada anda, atau tidak menunjukkan sebarang reaksi (mesti naluri anda dapat kesan), anda jangan membuang masa anda terhadap wanita tersebut. Cari sahaja yang lain. NisbahLelakivsWanitapada tahun 2007. Jangan risau bro.


Read more:http://tanyalelaki.com/cara-pintas-pikat-wanita/#ixzz1RsLvHXSA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita-Cerita Yang Best Giler

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget