Jumaat, 7 September 2012

I've fallen in love and frustration



Hurmmm... Anda pernah jatuh cinta? A'ah, Fir tahu la korang mesti lebih expert bab-bab cintan-cintun kan.. Fir sebenarnya keliru dengan hidup ni.. Kadang-kadang kita rasa ingin disayangi dan kadang-kala juga kita akan rasa dikongkong oleh seseorang yang kita sayang.. 

Aduhai... Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa Firz sayang kat sorang tu.. However, love is sometimes filled with a thousand and one questions. I am often impatient with all behaved until I finally run out of patience.  Bukan sehari dua Firz mengenali si dia malah kami sudah menjalinkan persahabatan selama 2 tahun lebih. Mungkin bukan jodoh kami, dan akhirnya kecundang di tengah jalan.. 


Kini sudah hampir sebulan lebih kami tidak berhubung.. Tiada panggilan mahupun SMS untuk bertanyakan khabar berita.. Apa pun, Firz sudah redha dengan ketentuan Ilahi yang mempertemukan dia dengan Firz. Firz sudah banyak berubah berkat kehadiran dia selama ini. Kini Firz seakan-akan dilahirkan semula dan jiwa Firz jelas sekali lebih tenang berbanding diri Firz yang 4-5 tahun dulu.. Alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita-Cerita Yang Best Giler

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget