Sabtu, 21 Julai 2012

Anda Sudah Tonton Movie "8Jam" ker? Meh la Join..



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera rakan-rakan sekalian.. Selamat Berpuasa Firz ucapkan kepada semua muslim. Hari ini Firz nak kongsi satu cerita dengan korang semua.. Nak tak? Hehee.. Firz tahu yang korang juga pasti tertunggu citer aksi 8jam kuar di internet kan? Firz pun sama jugak, dan hasil search di internet semalam mendapati bahawa ada beberapa kawan kita yang baik hati untuk mendownload citer ni di Youtube.. Terbaik la.. Firz malas nak citer panjang coz Firz tahu yang kawan-kawan semua pasti tidak sabar untuk menonton filem penuh aksi ini kan.. Sedih tau jalan citernya..  Ok la, Selamat Menonton :)

1 ulasan:

  1. salam..hey nice blog! follow mine^_^ http://penhijaupenpink.blogspot.com

    BalasPadam

Cerita-Cerita Yang Best Giler

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget